Gdańsk i okolicach
Mieszkasz w Gdańsku lub w mieście Stegna (82-103) i chcesz załatwić sprawę z dostawcą energii elektrycznej ENERGA? Szukasz numer telefonu do infolini dostawcy lub sprzedawcy prądu ENERGA? Masz awarię energetyczną w domu i nie wiesz co zrobić? Obecny artykuł poda Ci wszelkie wiadomości kontaktowe związane z ENERGĄ w Gdańsku. Dowiedz się więcej o Grupie ENERGA i o opiniach użytkowników ENERGA.
ENERGA jest dostawcą prądu na terenie Gdańska i na terenie okolic.
Czy wiesz że możesz zaoszczędzić do 30% na rachunku za energię zmieniając sprzedawcę prądu? Wypełnij formularz aby otrzymać tańszą ofertę prądu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:
Numer telefonicznego Biura Obsługi Klienta ENERGA S.A. (również z Gdańska): (+48) 555 555 555
(Godziny otwarcia: od pon. do piątku 07:00-22:00):
Infolinia dla telefonów komórkowych i stacjonarnych z kosztem połączenia według stawek operatora. Dzwoniąc do infolinii załatwisz następujące sprawy. Aby załatwić sprawę przez telefon będą Ci potrzebne Twój numer PESEL oraz Twój numer Klienta.
- informacje ogólne: jak zostać klientem, przyłączenia do sieci i wyłączenia, rozwiązanie umowy zwykłej lub kompleksowej, otwieranie konta eBOK (elektroniczne biuro obsługi klienta), pomoc w obsłudze i w logowaniu na eBOK, zmiana danych osobowych u sprzedawcy prądu ENERGA (numer telefonu, adres e-mail czy adres korespondencyjny),
- Taryfy: cennik, informacje o taryfach i możliwość zmiany taryfy,
- Faktury, rachunki, płatność: informacje o saldzie, wyjaśnienie faktury, błąd na fakturze, informacje, terminy płatności.
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) www.ebok.energa.pl:
Załatw następujące sprawy nie wychodząc z domu:
- sprawy codzienne: sprawdź i zmień dane osobowe (numer telefonu, adres, email, adres korespondencyjny) u sprzedawcy ENERGA, informacje o zużyciu prądu energii, jak doładować licznik przedpłatowy, jak odczytać licznik, sprawdź faktury, terminy płatności oraz sprawdź saldo na rachunku, ceny, taryfy i możliwość zmiany taryfy, pobierz dokumenty, formularze oraz szablony umów które Ci są potrzebne, zadaj pytanie,
- aktywacja usług internetowych: aktywacja eFaktury (faktury elektroniczne), aktywuj opcje darmowego powiadomienia SMS-em lub mailem o wystawieniu faktury, zbliżającym się terminie płatności faktury i zaksięgowaniu opłaty za prąd.
Numer na Infolinię dla klientów indywidualnych z zaległościami w płatności: (+48) 555 555 599
Wyślij skan dowodu wpłaty po spłacie zadłużenia na adres mailowy: [email protected]
Numer telefonu na infolinię operatora ENERGA S.A.:(+48) 801 404 404
(Godziny otwarcia: od pon. do piątku 08:00-16:00)
Zadzwoń do infolinii Operatora ENERGA jeżeli chcesz przyłączyć się do sieci lub w zakresie umowy dystrybucyjnej.
Telefon Alarmowy ENERGA w Gdańsku i w okolicach: 991
Numer alarmowy: zgłoś awarię, dowiedz się o planowanych wyłączeniach energii elektrycznej pod numerem pogotowia energetycznego (+48) 991 (dostępny 24 godziny/ 7 dni w tygodniu)
Adres siedziby grupy ENERGA z siedzibą w Gdańsku
Al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk
Kontakt/Infolinia: (+48) 555 555 555
Dowiedz się gdzie znajduje się najbliższy oddział Biura Obsługi Klienta (BOK) ENERGA i załatw następujące sprawy na miejscu:
- sprawy podstawowe: przyłączenie do sieci i wyłączenie, zawarcie umowy kompleksowej, rozwiązanie umowy, otrzymanie informacji o taryfach, zmiana taryfy, jak odczytać licznik, sprawy rozliczeniowe,
- dostęp do urządzeń elektronicznych: rejestracja w eBOK-u (elektronicznym Biurze Obsługi Klienta), złożenie “Zgody na obciążenie rachunku” w ramach usługi Polecenie Zapłaty.
w Punktach Sprzedaży ENERGA załatwisz następujące sprawy:
- Sprawy codzienne: Jak zostać klientem i potrzebne dokumenty, zawarcie umowy i możliwość jej rozwiązania, oferty dla firm, informacje o cenniku i grupach taryfowych (G11, G12, C11), zmiana taryfy, sposoby rozliczenia i płatności, jak składać reklamację dotyczącą rozliczeń,
- Sprawy związane z licznikiem: jak odczytać licznik, założenie licznika, przepisanie licznika na nowego odbiorce.
w Punktach Partnerskich ENERGA załatwisz następujące sprawy:
- Sprawy codzienne: jak zostać klientem, jak zawrzeć umowę i jakie są potrzebne dokumenty, podpisanie umowy, rozwiązanie umowy, oferty dla firm, aktywacja usług rozliczeniowych rzeczywistych i pre-paid, informacje o cenniku i taryfach (G11, G12, C11), możliwość zmiany taryfy, rozliczenia i możliwe sposoby płatności, informacje o reklamacjach dotyczące rozliczeń,
- Licznik: jak odczytać licznik, założenie nowego licznika po zakończeniu procesu przyłączenia, przpisanie licznika na nowego odbiorce i ponowne założenie licznika.
Czy wiesz ze mozesz zaoszczedzic do 30% na rachunku za energie zmieniajac sprzedawce pradu? Wypelnij formularz aby otrzymac tansza oferte pradu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:
ENERGA Salon Sprzedaży Gdańsk (2)
ul. Brzozowa 9c, 80-243 Gdańsk
Godziny otwarcia
Punkt jest teraz otwarty
ENERGA Salon Sprzedaży Gdańsk (1)
al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk, Olivia Business Center (Point)
Godziny otwarcia
Punkt jest teraz otwarty
ENERGA Punkt Partnerski Gdynia
Wielkopolska 33, 81-552 Gdynia
Godziny otwarcia
Punkt jest teraz otwarty
ENERGA Salon Sprzedaży Gdynia
ul. 10 Lutego 33, 81-364 Gdynia
Godziny otwarcia
Punkt jest teraz otwarty
ENERGA Salon Sprzedaży Tczew
ul. Westerplatte 3, 83-110 Tczew
Godziny otwarcia
Punkt jest teraz otwarty
ENERGA Punkt Partnerski Kartuzy
Mściwoja II 28a, 83-300 Kartuzy
Godziny otwarcia
Punkt jest teraz otwarty
ENERGA Punkt Partnerski Starogard Gdański
ul. Rycerska 5, 83-200 Starogard Gdański (Galeria Szwarc)
Godziny otwarcia
Punkt jest teraz otwarty
ENERGA Punkt Partnerski Wejherowo
ul. Klasztorna 18, 84-200 Wejherowo