Rumia i okolicach
Mieszkasz w Rumii lub w okolicznym mieście Kosakowo (84-230)? ENERGA jest Twoim dostawcą prądu. W obecnym artykule znajdziesz numer telefonu na infolinię ENERGA, na pogotowie energetyczne oraz inne potrzebne kontakty aby załatwić sprawę. Sprawdź również informacje o Grupie ENERGA oraz opinie użytkowników ENERGA.
ENERGA jest dostawcą prądu na terenie miasta Rumia.
Czy wiesz że możesz zaoszczędzić do 30% na rachunku za energię zmieniając sprzedawcę prądu? Wypełnij formularz aby otrzymać tańszą ofertę prądu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:
Zadzwoń z miasta Rumia do Biura Obsługi Klienta ENERGA S.A. na numer:
(+48) 555 555 555 (Godziny otwarcia: od pon. do piątku 07:00-22:00)
Infolinia dla telefonów komórkowych i stacjonarnych z kosztem połączenia według stawek operatora. Aby załatwić sprawę przez telefon będą Ci potrzebne Twój numer PESEL oraz Twój numer Klienta.
Dlaczego dzwonić na infolinii firmy ENERGA?
- Aby dowiedzieć się jak zostać klientem – Przyłączenia do sieci, podpisanie umowy sprzedaży prądu lub umowy kompleksowej (sprzedaż + dostawa prądu), wyłączenia, rozwiązanie umowy, zmiana danych osobowych u sprzedawcy prądu ENERGA (numer telefonu, adres e-mail czy adres korespondencyjny),
- Załatwić sprawę związaną z eBOK-iem: otwieranie konta eBOK (elektroniczne biuro obsługi klienta), pomoc w obsłudze i w logowaniu na eBOK,
- Otrzymać informacje o taryfach: cennik, informacje o taryfach i możliwość zmiany taryfy,
- Faktury, rachunki, płatność: informacje o saldzie, wyjaśnienie faktury, błąd na fakturze, informacje, terminy płatności.
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) www.ebok.energa.pl:
Załatw następujące sprawy nie wychodząc z domu:
- sprawy codzienne: sprawdź i zmień dane osobowe (numer telefonu, adres, email, adres korespondencyjny) u sprzedawcy ENERGA, informacje o zużyciu prądu, jak doładować licznik przedpłatowy, jak odczytać licznik, sprawdź faktury, terminy płatności oraz sprawdź saldo na rachunku, ceny, taryfy i możliwość zmiany taryfy, pobierz dokumenty, formularze oraz szablony umów, które Ci są potrzebne, zadaj pytanie,
- aktywacja usług internetowych: aktywacja eFaktury (faktury elektroniczne), aktywuj opcje darmowego powiadomienia SMS-em lub mailem o wystawieniu faktury, zbliżającym się terminie płatności faktury i zaksięgowaniu opłaty za prąd.
Numer do Infolinii dla klientów indywidualnych z zaległościami w płatności:
(+48) 555 555 599
Wyślij skan dowodu wpłaty po spłacie zadłużenia na adres mailowy: [email protected]
Numer telefonu do infolinii operatora ENERGA S.A.:
(+48) 801 404 404 (Godziny otwarcia: od pon. do piątku 08:00-16:00)
Zadzwoń do infolinii Operatora ENERGA jeżeli chcesz przyłączyć się do sieci lub w zakresie umowy dystrybucyjnej.
Telefon Alarmowy: 991
Numer alarmowy: zgłoś awarię, dowiedz się o planowanych wyłączeniach energii elektrycznej pod numerem pogotowia energetycznego (+48) 991 (dostępny 24 godziny/ 7 dni w tygodniu)
Adres siedziby grupy ENERGA z siedzibą w Gdańsku
Al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk
Kontakt/Infolinia: (+48) 555 555 555
Dowiedz się gdzie znajduje się najbliższy oddział Biura Obsługi Klienta (BOK) ENERGA i załatw następujące sprawy na miejscu:
- W Biurze Obsługi Klienta załatwisz następujące sprawy:
- Jak zostać klientem: przyłączenie do sieci i wyłączenie, zawarcie/rozwiązanie umowy sprzedaży lub kompleksowej,
- Taryfy: informacje o taryfach, możliwość zmiany taryfy, jak odczytać licznik, sprawy rozliczeniowe,
- Dostęp do urządzeń elektronicznych: rejestracja w eBOK-u (elektronicznym Biurze Obsługi Klienta), złożenie “Zgody na obciążenie rachunku” w ramach usługi Polecenie Zapłaty.
w Punktach Sprzedaży ENERGA załatwisz następujące sprawy:
- Jak zostać klientem: jakie są potrzebne dokumenty, zawarcie umowy i możliwość jej rozwiązania, oferty dla firm,
- Taryfy: informacje o cenniku i grupach taryfowych (G11, G12, C11), zmiana taryfy, sposoby rozliczenia i płatności, jak składać reklamację dotyczącą rozliczeń,
- Sprawy związane z licznikiem: jak odczytać licznik, założenie licznika, przepisanie licznika na nowego odbiorce.
w Punktach Partnerskich ENERGA załatwisz następujące sprawy:
- Jak zostać klientem: jak zawrzeć umowę i jakie są potrzebne dokumenty, podpisanie umowy, rozwiązanie umowy, oferty dla firm, aktywacja usług rozliczeniowych rzeczywistych i pre-paid,
- Taryfy: informacje o cenniku i taryfach (G11, G12, C11), możliwość zmiany taryfy, rozliczenia i możliwe sposoby płatności, informacje o reklamacjach dotyczące rozliczeń,
- Licznik: jak odczytać licznik, założenie nowego licznika po zakończeniu procesu przyłączenia, przepisanie licznika na nowego odbiorce i ponowne założenie licznika.
Czy wiesz ze mozesz zaoszczedzic do 30% na rachunku za energie zmieniajac sprzedawce pradu? Wypelnij formularz aby otrzymac tansza oferte pradu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:
ENERGA Punkt Partnerski Wejherowo
ul. Klasztorna 18, 84-200 Wejherowo
Godziny otwarcia
ENERGA Salon Sprzedaży Gdynia
ul. 10 Lutego 33, 81-364 Gdynia
Godziny otwarcia
ENERGA Punkt Partnerski Gdynia
Wielkopolska 33, 81-552 Gdynia
Godziny otwarcia
ENERGA Punkt Sprzedaży Gdańsk
ul. Spacerowa 48, 80-299 Gdańsk, Centrum Handlowe OSOWA
Godziny otwarcia
ENERGA Salon Sprzedaży Gdańsk (1)
al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk, Olivia Business Center (Point)
Godziny otwarcia
ENERGA Salon Sprzedaży Gdańsk (2)
ul. Brzozowa 9c, 80-243 Gdańsk
Godziny otwarcia
ENERGA Punkt Partnerski Kartuzy
Mściwoja II 28a, 83-300 Kartuzy
Godziny otwarcia
ENERGA Salon Sprzedaży Tczew
ul. Westerplatte 3, 83-110 Tczew
Godziny otwarcia
ENERGA Punkt Partnerski Starogard Gdański
ul. Rycerska 5, 83-200 Starogard Gdański (Galeria Szwarc)