Energa w mieście Słupsk i okolicach

Słupsk i okolicach

ENERGA jest dostawcą prądu na terenie miasta Słupsk i okolicach

Mieszkasz w Słupsku lub w okolicznych miastach Damnica (76-231), Dębnica Kaszubska (76-248), Główczyce (76-220), Wicko (84-352), Postomino (76-107), Kobylnica (76-251), Potęgowo (76-230), Smołdzino (76-213), Ustka (76-211), Kępice (77-230) lub Trzebielino (77-235) i chcesz załatwić sprawę z prądem? W obecnym artykule znajdziesz numer telefonu do infolinii biura ENERGA, na pogotowie energetyczne oraz do najbliższego Biura Obsługi Klienta ENERGA. Sprawdź też podstawowe informacje o dostawcy i sprzedawcy prądu ENERGAoraz opinie użytkowników ENERGA na temat dostawcy i sprzedawcy ENERGA.

polska-mapa-energetyczna Słupsk i okolicachENERGA jest dostawcą prądu na terenie Słupska.

Zadzwoń ze Słupska do telefonicznego Biura Obsługi Klienta ENERGA:

(+48) 555 555 555 (Godziny otwarcia: od poniedziałku do piątku od 07:00 do 22:00)

 Miej przy sobie numer PESEL oraz Twój numer klienta jeżeli już jesteś klientem ENERGA. Infolinia dla telefonów komórkowych i stacjonarnych. Koszt połączenia według stawek operatora. Dzwoniąc do infolinii załatwisz następujące sprawy:

  • Jak zostać klientem: przyłączenie się do sieci operatora i wyłączenie prądu (np. w przypadku przyprowadzki lub sprzedaży nieruchomości), podpisanie i rozwiązanie umowy sprzedaży prądu, dostawy prądu, lub sprzedaży i dostawy prądu (umowa kompleksowa), prośba o zmiane danych osobowych w umowie, upoważnienie firmy ENERGA do zmiany sprzedawcy prądu na ENERGĘ. Sprawdź jak zmienić sprzedawcę prądu.
  • Konto eBOK: Jak otworzyć konto eBOK? Jak rozwiązać problem z logowaniem na konto eBOK otwieranie konta eBOK,
  • Taryfy: ceny prądu i informacje o taryfach, jak zmienić taryfę na G11 (całodobowa) G12 (dwustrefowa ze strefą dzienną i nocną),
  • Płatność: informacje o saldzie, wyjaśnienie faktury, błąd na fakturze, rozliczenie i terminy płatności.

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK):

Jeżeli chcesz załatwić następujące sprawy nie wychodząc z domu:

  • Umowy: sprawdź i zmień dane osobowe (numer telefonu, adres, email, adres korespondencyjny) na umowie,
  • Zużycie: informacje o zużyciu prądu, sprawdzenie salda na rachunkach,
  • Taryfy: sprawdź ceny i oferty promocyjne ENERGA, jak zmienić taryfę?
  • Faktury: sprawdzenie faktury i terminu płatności
  • Licznik: jak odczytać licznik? Jak doładować licznik przedpłatowy?
  • aktywacja usług internetowych: aktywacja faktury elektronicznej eFaktury, jak zalogować się do eBOK (elektroniczne Biuro Obsługi Klienta)? Problemy z logowaniem, aktywacja darmowego uprzedzenia SMS-em lub mailem o wystawieniu faktury.

Zadzwoń do infolinii dla klientów indywidualnych z zaległościami w płatności: (+48) 555 555 599

Po wpłacie zadłużenia wyślij skan dowodu wpłaty na mail: [email protected]

Zadzwoń ze Słupska na numer telefonu do infolinii operatora ENERGA:(+48) 801 404 404
(Godziny otwarcia: od pon. do piątku 08:00-16:00)

Zadzwoń do infolinii Operatora ENERGA jeżeli chcesz przyłączyć się do sieci lub aby otrzymać informacje w zakresie umowy dystrybucyjnej.

Masz awarię? Zadzwoń na Telefon Alarmowy: 991

Numer alarmowy: 991 (numer doostępny 24 godziny na dobę siedem dni w tygodniu) aby zgłosić awarię lub aby sprawdzić planowane wyłączenia w Twoim mieście. Warto wziąść pod uwagę że jest to telefon alarmowy z którego użytkownicy powinni korzystać tylko w razie konieczności.

Adres siedziby grupy ENERGA w Gdańsku

Grupa ENERGA ma ponad 10 000 pracowników. Napisz na podany adres korespondencyjny w ramach informacji o oferty pracy lub w ramach innego rodzaju korespondencji oficjalnej:

Al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk
Kontakt/Infolinia: (+48) 555 555 555

Gdzie znajduje się najbliższy oddział Biura Obsługi Klienta (BOK) ENERGA w Słupsku i okolicy?

Sprawdź poniżej gdzie znajduje się najbliższe Biuro Obsługi Klienta. W oddziale Biura Obsługi Klienta ENERGA załatwisz następujące sprawy:

  • przyłączenia: jak przyłączyć się do sieci operatora ENERGA? Jak wyłączyć prąd w mieszkaniu, zawarcie umowy sprzedaży lub dostawy, lub sprzedaży i dostawy (tz. umowa kompleksowa), jak rozwiązać umowę?
  • Taryfy: informacje o cenach energii i możliwości zmiany taryfy na G11 (całodobowa), G12 (dwustrefowa),
  • Licznik: Jak czytać licznik? Jak założyć licznik? Załatwienie spraw rozliczeniowych.
  • Dostęp do urządzeń elektronicznych: Rejestracja w eBOK, złożenie “Zgody na obciążenie rachunku” w ramach usługi Polecenie Zapłaty.

w Punktach Sprzedaży ENERGA w Słupsku i w pobliżu:

W punktach sprzedaży ENERGA załatwisz następujące sprawy:

  • Sprawy umowne: podpisanie umowy o sprzedaży prądu, o dostawie prądu lub umowie kompleksowej, możliwość rozwiązania umowy (uwaga na kary umowne, sprawdź jak powinna wyglądać umowa z dostawcą lub sprzedawcą energii elektrycznej), jakie są oferty dla firm?
  • Ceny energii: sprawdź ceny energii elektrycznej u TAURON-a. Istnieją taryfy za dostawe prądu i za sprzedaż prądu. Najkorzystniejszą taryfą dla gospodarstw domowych jest często taryfa G11 (taryfa całodobowa), istnieją również inne taryfy które warto sprawdzić na przykład taryfa G12 (taryfa dwustrefowa z taryfą dzienną droższą i taryfą nocną, tańszą). Sprawdź jak zmianić taryfę?
  • Płatność: Sposoby rozliczenia i płatności, jak składać reklamację do działu windykacji dotyczącą rozliczeń?
  • Licznik: Jak odczytać licznik? Jak założyć licznik? Jak przepisać licznik na nowego odbiorcę?

w Punktach Partnerskich ENERGA w Słupsku i w okolicach:

  • Sprawy codzienne: jak zostać klientem sprzedawcy prądu ENERGA? Zawarcie umowy i możliwości rozwiązania, potrzebne dokumenty, oferty dla firm, aktywacja usług rozliczeniowych (z możliwością wyboru między usługą rozliczenia rzeczywistego i pre-paid z płatnością “z góry”), informacje o ofertach promocyjnych, o cenach prądu i taryfach (G11, G12, C11), jak zmienić taryfę? Możliwe sposoby płatności, informacje o reklamacjach dotyczących rozliczeń,
  • Licznik: jak odczytać licznik? Jak założyć nowy licznik? Jak przepisać licznik na nowego odbiorce?

Ceny prądu firmy ENERGA w Słupsku

Sprawdź ceny sprzedaży prądu firmy ENERGA

Biura Obsługi Klienta w Słupsku i okolicy:

Czy wiesz ze mozesz zaoszczedzic do 30% na rachunku za energie zmieniajac sprzedawce pradu? Wypelnij formularz aby otrzymac tansza oferte pradu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:


Odległość: 0.3 km

ENERGA Salon Sprzedaży Słupsk

ul. Tuwimy 6/7, 76-200 Słupsk

Godziny otwarcia

Pon: 07:00 - 15:00
Wt: 07:00 - 15:00
Śr: 07:00 - 15:00
Czw: 07:00 - 15:00
Pt: 07:00 - 15:00
Odległość: 44.3 km

ENERGA Punkt Partnerski Bytów

ul. Pochyła 34/2a, Bytów

Godziny otwarcia

Pon: 06:00 - 14:00
Pon: 06:00 - 14:00
Pon: 06:00 - 14:00
Pon: 06:00 - 14:00
Pon: 06:00 - 14:00
Odległość: 47.3 km

ENERGA Punkt Partnerski Lębork

ul. Zwycięstwa 7, Lębork

Godziny otwarcia

Pon: 06:00 - 14:00
Wt: 06:00 - 14:00
Śr: 06:00 - 14:00
Czw: 06:00 - 14:00
Pt: 06:00 - 14:00

Taryfy dla biznesu

Taryfy dla firmy

Sprawdź inne taryfy!

Sprawdź operatora

Lokalizacja:
-
Operator: -
Zapytaj o ofertę