Pleszew i okolicach
Mieszkasz w Pleszewie lub w okolicznych miastach Blizanów (62-814), Chocz (63-313), Dobrzyca (63-330), Gizałki (63-308), Gołuchów (63-322) lub Kotlin (63-220)? ENERGA jest Operatorem sieci energii elektrycznej w Twojej okolicy. Poniżej znajdziesz numer telefonu do infolinii ENERGA, na pogotowie energetyczne oraz inne potrzebne kontakty aby skutecznie załatwić sprawę. Zapraszamy do zapoznania się z informacjami o Grupie ENERGA, o taryfach sprzedawcy prądu ENERGA oraz z opiniami użytkowników ENERGA.
Zadzwoń z Pleszewa do infolinii Biura Obsługi Klienta ENERGA:
Numer do infolinii (+48) 555 555 555 (Godziny otwarcia: od pon. do piątku 07:00-22:00)
Infolinia dla telefonów komórkowych i stacjonarnych z kosztem połączenia według stawek operatora. Aby załatwić sprawę przez telefon będą Ci potrzebne : Twój numer PESEL oraz Twój numer Klienta.
Zadzwoń na infolinię firmy ENERGA :
- Co załatwisz? Uruchomienie konta eBOK i pomoc w ramach użytkowania i logowaniu, zmiana danych osobowych w umowie z ENERGĄ (numer telefonu, adres mail lub adres korespondencyjny),
- Jakie informacje otrzymasz? Informacje o przyłączeniach do sieci energii elektrycznej i wyłączeniach, informacje o umowach sprzedaży prądu lub o umowach kompleksowych (sprzedaż + dostawa prądu) – sprawdź co powinna zawierać umowa sprzedaży prądu oraz jak zmienić sprzedawcę prądu. Informacje o możliwości rozwiązania umowy, informacje o taryfach i możliwości zmiany taryfy, informacje o saldzie, wyjaśnienie faktury/ błędu na fakturze, informacje o terminach płatności.
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) www.ebok.energa.pl:
Załatw następujące sprawy nie wychodząc z domu:
- Jakie sprawy załatwisz? aktywacja eFaktury i usług internetowych – aktywacja opcji darmowego powiadomienia SMS-em lub mailem o wystawieniu faktury, zbliżającym się terminie płatności faktury oraz zaksięgowaniu opłaty za fakture prądu, zmiana danych osobowych (numer telefonu, adres, email, adres korespondencyjny) w bazie danych firmy ENERGA, aktywacja usług internetowych,
- Jakie informacje otrzymasz? Informacje o zużyciu prądu, jak odczytać licznik, jak doładować licznik przedpłatowy, sprawdzenie faktury, terminy płatności oraz salda na rachunku, taryfy i możliwość zmiany taryfy (na taryfę całodobową G11, na taryfę dwustrefową G12, na taryfę dla firm C11), pobieranie dokumentów, formularzy oraz umów.
Numer do Infolinii dla klientów indywidualnych z zaległościami w płatności:
(+48) 555 555 599
Wyślij skan dowodu wpłaty po spłacie zadłużenia na adres mailowy: [email protected]
Numer telefonu do infolinii operatora ENERGA S.A.:
(+48) 801 404 404 (Godziny otwarcia: od pon. do piątku 08:00-16:00)
Zadzwoń do infolinii Operatora ENERGA jeżeli chcesz przyłączyć się do sieci lub w zakresie umowy dystrybucyjnej.
Telefon Alarmowy: 991
Numer alarmowy: zgłoś awarię, dowiedz się o planowanych wyłączeniach energii elektrycznej pod numerem pogotowia energetycznego (+48) 991 (dostępny 24 godziny/ 7 dni w tygodniu)
Adres siedziby grupy ENERGA z siedzibą w Gdańsku
Al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk
Kontakt/Infolinia: (+48) 555 555 555
Najbliższy oddział Biura Obsługi Klienta (BOK) ENERGA gdzie załatwisz następujące sprawy :
- W Biurze Obsługi Klienta załatwisz następujące sprawy:
- Jak zostać klientem: jak przyłączyć się do sieci, jak odłączyć się z sieci, zawarcie i rozwiązanie umowy sprzedaży/dostawy prądu lub kompleksowej z firmą ENERGA, upoważnienie firmy ENERGA do zmiany sprzedawcy prądu na ENERGĘ. Sprawdź procedurę zmiany sprzedawcy prądu oraz co powinna zawierać umowa sprzedaży pradu.
- Taryfy: informacje o taryfie całodobowej G11, dwustrefowej G12 oraz taryfie C11 dla firm, możliwość zmiany taryfy, jak odczytać licznik, sprawy rozliczeniowe,
- Dostęp do urządzeń elektronicznych: rejestracja w eBOK-u (elektronicznym Biurze Obsługi Klienta), złożenie “Zgody na obciążenie rachunku” w ramach usługi Polecenie Zapłaty.
w Punktach Sprzedaży ENERGA załatwisz następujące sprawy:
- Jak zostać klientem: jakie są potrzebne dokumenty, zawarcie umowy i możliwość jej rozwiązania, oferty dla firm,
- Taryfy: informacje o cenniku i grupach taryfowych (taryfa całodobowa G11, taryfa dwustrefowa G12, taryfa dla firm C11), zmiana taryfy, sposoby rozliczenia i płatności, jak składać reklamację dotyczącą rozliczeń,
- Sprawy związane z licznikiem: jak odczytać licznik, założenie licznika, przepisanie licznika na nowego odbiorce.
w Punktach Partnerskich ENERGA załatwisz następujące sprawy:
- Jak zostać klientem: jak zawrzeć umowę/jak rozwiązać umowę i jakie są potrzebne dokumenty, podpisanie umowy, rozwiązanie umowy, oferty dla firm, aktywacja usług rozliczeniowych rzeczywistych i pre-paid,
- Taryfy: informacje o taryfach (całodobowa G11, dwustrefowa G12, C11 dla małych firm), możliwość zmiany taryfy, rozliczenia i możliwe sposoby płatności, informacje o reklamacjach dotyczących rozliczeń,
- Licznik: jak odczytać licznik, założenie nowego licznika po zakończeniu procesu przyłączenia, przepisanie licznika na nowego odbiorce i ponowne założenie licznika. Sprawdź jak działa licznik energii elektrycznej oraz jak go odczytać.
Czy wiesz ze mozesz zaoszczedzic do 30% na rachunku za energie zmieniajac sprzedawce pradu? Wypelnij formularz aby otrzymac tansza oferte pradu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:
Godziny otwarcia
ENERGA Salon Sprzedaży Kalisz
ul. Zamkowa 8, 62-800 Kalisz
Godziny otwarcia
Energa Salon Sprzedaży Ostrów Wielkopolski – Energia dla domu
Wolności 31, 63-400 Ostrów Wielkopolski
Godziny otwarcia
Godziny otwarcia
Godziny otwarcia
ENERGA Punkt Sprzedaży Konin
ul. Paderewskiego 8, 62-510 Konin (Centrum Handlowe "Galeria nad Jeziorem")
Godziny otwarcia
ENERGA Salon Sprzedaży Turek
ul. 3 Maja 2, 62-700 Turek