Białogard i okolicach
Mieszkasz w mieście Białogard lub w okolicznych miejscowościach Grzmiąca (78-450), Karlino (78-230), Połczyn-Zdrój (78-320), Rąbino (78-331), Sławoborze (78-314), Świdwin (78-311) lub Tychowo (78-220)? ENERGA jest Operatorem sieci energii elektrycznej w Twojej okolicy. Poniżej znajdziesz numer telefonu do infolinii ENERGA, na pogotowie energetyczne oraz inne potrzebne kontakty aby skutecznie załatwić sprawę. Zapraszamy do zapoznania się z informacjami o Grupie ENERGA, cenniku sprzedawcy prądu ENERGA oraz z opiniami użytkowników ENERGA.
ENERGA jest dostawcą prądu na terenie miasta Białogard i na terenie okolic.
Czy wiesz że możesz zaoszczędzić do 30% na rachunku za energię zmieniając sprzedawcę prądu? Wypełnij formularz aby otrzymać tańszą ofertę prądu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:
Zadzwoń z Białogardu lub z okolic na infolinię Biura Obsługi Klienta ENERGA:
Numer do infolinii (+48) 555 555 555 (Godziny otwarcia: od pon. do piątku 07:00-22:00)
Infolinia dla telefonów komórkowych i stacjonarnych z kosztem połączenia według stawek operatora. Aby załatwić sprawę przez telefon będą Ci potrzebne : Twój numer PESEL oraz Twój numer Klienta.
Zadzwoń na infolinię firmy ENERGA aby :
- Załatwić sprawę z eBOK-iem: otworzyć konta eBOK (elektroniczne biuro obsługi klienta), otrzymać pomoc w obsłudze i w logowaniu na eBOK-a,
- Zmienić dane osobowe w bazie danych firmy ENERGA : numer telefonu, adres e-mail lub adres korespondencyjny,
- Otrzymać następujące Informacje: jak przyłączyć się do sieci energii elektrycznej lub odłączyć się z sieci, informacje o umowach sprzedaży prądu lub o umowach kompleksowych (sprzedaż + dostawa prądu) – sprawdź co powinna zawierać umowa sprzedaży prądu oraz jak zmienić sprzedawcę prądu. Informacje o możliwości rozwiązanie umowy, informacje o taryfach i możliwości zmiany taryfy, informacje o saldzie, wyjaśnienie faktury/ błędu na fakturze, informacje o terminach płatności.
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) www.ebok.energa.pl:
Załatw następujące sprawy nie wychodząc z domu:
- Jakie sprawy załatwisz? aktywacja eFaktury i usług internetowych – aktywacja opcji darmowego powiadomienia SMS-em lub mailem o wystawieniu faktury, zbliżającym się terminie płatności faktury oraz zaksięgowaniu opłaty za fakture prądu, zmiana danych osobowych (numer telefonu, adres, email, adres korespondencyjny) w bazie danych firmy ENERGA, aktywacja usług internetowych,
- Jakie informacje otrzymasz? Informacje o zużyciu prądu, jak odczytać licznik, jak doładować licznik przedpłatowy, sprawdzenie faktury, terminy płatności oraz salda na rachunku, taryfy i możliwość zmiany taryfy (na taryfę całodobową G11, na taryfę dwustrefową G12, na taryfę dla firm C11), pobieranie dokumentów, formularzy oraz umów.
Numer do Infolinii dla klientów indywidualnych z zaległościami w płatności:
(+48) 555 555 599
Wyślij skan dowodu wpłaty po spłacie zadłużenia na adres mailowy: [email protected]
Numer telefonu do infolinii operatora ENERGA S.A.:
(+48) 801 404 404 (Godziny otwarcia: od pon. do piątku 08:00-16:00)
Zadzwoń do infolinii Operatora ENERGA jeżeli chcesz przyłączyć się do sieci lub w zakresie umowy dystrybucyjnej.
Telefon Alarmowy: 991
Numer alarmowy: zgłoś awarię, dowiedz się o planowanych wyłączeniach energii elektrycznej pod numerem pogotowia energetycznego (+48) 991 (dostępny 24 godziny/ 7 dni w tygodniu)
Adres siedziby grupy ENERGA z siedzibą w Gdańsku
Al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk
Kontakt/Infolinia: (+48) 555 555 555
Najbliższy oddział Biura Obsługi Klienta (BOK) ENERGA gdzie załatwisz następujące sprawy:
- W Biurze Obsługi Klienta załatwisz następujące sprawy:
- Jak zostać klientem: przyłączenie do sieci i wyłączenie, zawarcie/rozwiązanie umowy sprzedaży lub kompleksowej, upoważnienie firmy ENERGA do zmiany sprzedawcy prądu na ENERGĘ. Sprawdź procedurę zmiany sprzedawcy prądu oraz co powinna zawierać umowa sprzedaży pradu.
- Taryfy: informacje o taryfach, możliwość zmiany taryfy, jak odczytać licznik, sprawy rozliczeniowe,
- Dostęp do urządzeń elektronicznych: rejestracja w eBOK-u (elektronicznym Biurze Obsługi Klienta), złożenie “Zgody na obciążenie rachunku” w ramach usługi Polecenie Zapłaty.
w Punktach Sprzedaży ENERGA załatwisz następujące sprawy:
- Jak zostać klientem: jakie są potrzebne dokumenty, zawarcie umowy i możliwość jej rozwiązania, oferty dla firm,
- Taryfy: informacje o cenniku i grupach taryfowych (G11, G12, C11), zmiana taryfy, sposoby rozliczenia i płatności, jak składać reklamację dotyczącą rozliczeń,
- Sprawy związane z licznikiem: jak odczytać licznik, założenie licznika, przepisanie licznika na nowego odbiorce.
w Punktach Partnerskich ENERGA załatwisz następujące sprawy:
- Jak zostać klientem: jak zawrzeć umowę/jak rozwiązać umowę i jakie są potrzebne dokumenty, podpisanie umowy, rozwiązanie umowy, oferty dla firm, aktywacja usług rozliczeniowych rzeczywistych i pre-paid,
- Taryfy: informacje o taryfach (całodobowa G11, dwustrefowa G12, C11 dla małych firm), możliwość zmiany taryfy, rozliczenia i możliwe sposoby płatności, informacje o reklamacjach dotyczących rozliczeń,
- Licznik: jak odczytać licznik, założenie nowego licznika po zakończeniu procesu przyłączenia, przepisanie licznika na nowego odbiorce i ponowne założenie licznika. Sprawdź jak działa licznik energii elektrycznej oraz jak go odczytać.
Czy wiesz ze mozesz zaoszczedzic do 30% na rachunku za energie zmieniajac sprzedawce pradu? Wypelnij formularz aby otrzymac tansza oferte pradu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:
ENERGA Punkt Partnerski Białogard
ul. Wojska Polskiego 70/1, Białogard
Godziny otwarcia
ENERGA Salon Sprzedaży Koszalin
ul. Dworcowa 17, 75,201 Koszalin
Godziny otwarcia
ENERGA Punkt Partnerski Kołobrzeg
ul. Zapleczna 7c/15, Kołobrzeg
Godziny otwarcia
ENERGA Punkt Partnerski Szczecinek
Pl. Winniczny 12/9, Szczecinek (obok marketu Netto)