Drawsko Pomorskie i okolicach
Mieszkasz w mieście Drawsko Pomorskie lub w okolicznych miastach Brzeżno (78-316), Kalisz Pomorski (78-540), Ostrowice (78-523), Wierzchowo (78-530) lub Złocieniec (78-520)? ENERGA jest Twoim Operatorem energii elektrycznej. W obecnym artykule znajdziesz numer telefonu na infolinię ENERGA, na pogotowie energetyczne oraz inne potrzebne kontakty aby załatwić sprawę. Sprawdź również informacje o Grupie ENERGA oraz opinie użytkowników ENERGA.
ENERGA jest dostawcą prądu na terenie miasta Drawsko Pomorskie i na terenie okolic.
Czy wiesz że możesz zaoszczędzić do 30% na rachunku za energię zmieniając sprzedawcę prądu? Wypełnij formularz aby otrzymać tańszą ofertę prądu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:
Zadzwoń z miasta Drawsko Pomorskie lub z okolic do Biura Obsługi Klienta ENERGA S.A. na numer:
(+48) 555 555 555 (Godziny otwarcia: od pon. do piątku 07:00-22:00)
Infolinia dla telefonów komórkowych i stacjonarnych z kosztem połączenia według stawek operatora. Aby załatwić sprawę przez telefon będą Ci potrzebne Twój numer PESEL oraz Twój numer Klienta.
Dlaczego dzwonić na infolinię ENERGI?
- Informacje: przyłączenie do sieci, podpisanie umowy sprzedaży prądu lub umowy kompleksowej (sprzedaż + dostawa prądu), wyłączenia, rozwiązanie umowy, zmiana danych osobowych u sprzedawcy prądu ENERGA (numer telefonu, adres e-mail czy adres korespondencyjny), informacje o taryfach i możliwości zmiany taryfy, informacje o saldzie na koncie, wyjaśnienie faktury, poprawnienie faktury w przypadku błędu, informacje o terminach płatności.
- Załatwić sprawę związaną z eBOK-iem: otwieranie konta eBOK (elektroniczne biuro obsługi klienta), pomoc w obsłudze i w logowaniu na eBOK,
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) www.ebok.energa.pl:
Załatw następujące sprawy nie wychodząc z domu:
- Jakie sprawy załatwisz? Zmiana danych osobowych (numer telefonu, adres, email, adres korespondencyjny) u sprzedawcy ENERGA, aktywacja usług internetowych – aktywacja eFaktury (faktury elektroniczne), aktywuj opcje darmowego powiadomienia SMS-em lub mailem o wystawieniu faktury, zbliżającym się terminie płatności faktury i zaksięgowaniu opłaty za prąd,
- Jakie informacje otrzymasz? Informacje o zużyciu prądu, jak doładować licznik przedpłatowy, jak odczytać licznik, sprawdź faktury, terminy płatności oraz sprawdź saldo na rachunku, ceny, taryfy i możliwość zmiany taryfy, pobierz dokumenty, formularze oraz szablony umów, które Ci są potrzebne, zadaj pytanie.
Numer na Infolinię dla klientów indywidualnych z zaległościami w płatności:
(+48) 555 555 599
Wyślij skan dowodu wpłaty po spłacie zadłużenia na adres mailowy: [email protected]
Numer telefonu na infolinię operatora ENERGA S.A.:
(+48) 801 404 404 (Godziny otwarcia: od pon. do piątku 08:00-16:00)
Zadzwoń na infolinię Operatora ENERGA jeżeli chcesz przyłączyć się do sieci lub w zakresie umowy dystrybucyjnej.
Telefon Alarmowy: 991
Numer alarmowy: zgłoś awarię, dowiedz się o planowanych wyłączeniach energii elektrycznej pod numerem pogotowia energetycznego (+48) 991 (dostępny 24 godziny/ 7 dni w tygodniu)
Adres siedziby grupy ENERGA z siedzibą w Gdańsku
Al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk
Kontakt/Infolinia: (+48) 555 555 555
Dowiedz się gdzie znajduje się najbliższy oddział Biura Obsługi Klienta (BOK) ENERGA i załatw następujące sprawy na miejscu:
- W Biurze Obsługi Klienta załatwisz następujące sprawy:
- Jak zostać klientem: przyłączenie do sieci i wyłączenie, zawarcie/rozwiązanie umowy sprzedaży lub kompleksowej,
- Taryfy: informacje o taryfach, możliwość zmiany taryfy, jak odczytać licznik, sprawy rozliczeniowe,
- Dostęp do urządzeń elektronicznych: rejestracja w eBOK-u (elektronicznym Biurze Obsługi Klienta), złożenie “Zgody na obciążenie rachunku” w ramach usługi Polecenie Zapłaty.
w Punktach Sprzedaży ENERGA załatwisz następujące sprawy:
- Jak zostać klientem: jakie są potrzebne dokumenty, zawarcie umowy i możliwość jej rozwiązania, oferty dla firm,
- Taryfy: informacje o cenniku i grupach taryfowych (G11, G12, C11), zmiana taryfy, sposoby rozliczenia i płatności, jak składać reklamację dotyczącą rozliczeń,
- Sprawy związane z licznikiem: jak odczytać licznik, założenie licznika, przepisanie licznika na nowego odbiorce.
w Punktach Partnerskich ENERGA załatwisz następujące sprawy:
- Jak zostać klientem: jak zawrzeć umowę i jakie są potrzebne dokumenty, podpisanie umowy, rozwiązanie umowy, oferty dla firm, aktywacja usług rozliczeniowych rzeczywistych i pre-paid,
- Taryfy: informacje o cenniku i taryfach (G11, G12, C11), możliwość zmiany taryfy, rozliczenia i możliwe sposoby płatności, informacje o reklamacjach dotyczące rozliczeń,
- Licznik: jak odczytać licznik, założenie nowego licznika po zakończeniu procesu przyłączenia, przpisanie licznika na nowego odbiorce i ponowne założenie licznika.
Czy wiesz ze mozesz zaoszczedzic do 30% na rachunku za energie zmieniajac sprzedawce pradu? Wypelnij formularz aby otrzymac tansza oferte pradu dla Ciebie lub dla Twojej firmy: