Nowe Miasto Lubawskie i okolicach
Operatorem sieci energii elektrycznej w Nowym Mieście Lubawskim oraz w okolcznych miejscowościach Brzozie (87-313), Dąbrówno (14-120), Grodziczno (13-124), Lubawa (14-260) lub Kurzędnik (13-306) jest ENERGA. Na tej stronie znajdziesz numer telefonu do infolinii ENERGI, na pogotowie energetyczne oraz inne potrzebne kontakty aby skutecznie załatwić wszelkie sprawy związane z energią elektryczną. Zapraszamy również do zapoznania się z informacjami o Grupie ENERGA, oraz z opiniami użytkowników o firmie ENERGA.
Zadzwoń z Nowego Miasta Lubawskiego do infolinii Biura Obsługi Klienta ENERGA:
Numer do infolinii (+48) 555 555 555 (Godziny otwarcia: od pon. do piątku 07:00-22:00)
Cena za połączenie z infolinią dla telefonów komórkowych i stacjonarnych zgodna ze stawkami operatora. Aby załatwić sprawę przez telefon będą Ci potrzebne Twój numer PESEL oraz Twój numer Klienta.
Zadzwoń na infolinię ENERGI aby :
- Otrzymać informacje: jak przyłączyć się do sieci energii elektrycznej lub z niej odłączyć, informacje o umowach sprzedaży prądu lub o umowach kompleksowych (to jest umowach obejmujących zarówno dostawę jak i sprzedaż prądu) – sprawdź co powinna zawierać umowa sprzedaży prądu oraz jak zmienić sprzedawcę prądu. Informacje o możliwościach rozwiązania umowy, informacje o saldzie, wyjaśnienie faktury/błędów na fakturze, informacje o terminach płatności. Sprawdź jakie są rodzaje taryf energii elektrycznej w Polsce i jakie są możliwości zmiany taryfy.
- Załatwić sprawę z eBOK-iem: otworzyć konto w eBOK (elektronicznym biurze obsługi klienta), otrzymać pomoc w obsłudze i w logowaniu do eBOK-a.
- Zmienić dane osobowe w bazie danych ENERGI.
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) www.ebok.energa.pl:
Załatw następujące sprawy nie wychodząc z domu:
- Jakie informacje otrzymasz? Informacje o zużyciu prądu, jak odczytać licznik, jak doładować licznik przedpłatowy, sprawdzenie faktury, terminy płatności oraz salda na rachunku, taryfy i możliwość zmiany taryfy (na taryfę całodobową G11, na taryfę dwustrefową G12, na taryfę dla firm C11), pobieranie dokumentów, formularzy oraz umów. Sprawdź dostępne taryfy dla firm i dla domu.
- Jakie sprawy załatwisz? aktywacja eFaktury i usług internetowych – aktywacja opcji darmowego powiadomienia SMS-em lub mailem o wystawieniu faktury, zbliżającym się terminie płatności faktury oraz zaksięgowaniu opłaty za fakture prądu, zmiana danych osobowych (numer telefonu, adres, email, adres korespondencyjny) w bazie danych firmy ENERGA, aktywacja usług internetowych,
Numer do Infolinii dla klientów indywidualnych z zaległościami w płatnościach:
(+48) 555 555 599
Wyślij skan dowodu wpłaty po spłacie zadłużenia na adres mailowy: [email protected]
Numer telefonu do infolinii operatora ENERGA S.A.:
(+48) 801 404 404 (Godziny otwarcia: od pon. do piątku 08:00-16:00)
Zadzwoń do infolinii Operatora ENERGA jeżeli chcesz przyłączyć się do sieci lub w zakresie umowy dystrybucyjnej.
Telefon Alarmowy: 991
Numer alarmowy: zgłoś awarię, dowiedz się o planowanych wyłączeniach energii elektrycznej pod numerem pogotowia energetycznego (+48) 991 (dostępny 24 godziny/ 7 dni w tygodniu)
Cennik sprzedawcy prądu ENERGA
Taryfy Energi dostępne są pod tym linkiem.
Adres siedziby grupy ENERGA z siedzibą w Gdańsku
Al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk
Kontakt/Infolinia: (+48) 555 555 555
Najbliższy oddział Biura Obsługi Klienta (BOK) ENERGA:
- W Biurze Obsługi Klienta załatwisz następujące sprawy:
- Jak zostać klientem: Przyłączenia do sieci energii elektrycznej i wyłączenia, zawarcie i rozwiązanie umowy sprzedaży/dostawy prądu lub kompleksowej z firmą ENERGA, upoważnienie firmy ENERGA do zmiany sprzedawcy prądu na ENERGĘ. Sprawdź procedurę zmiany sprzedawcy prądu oraz co powinna zawierać umowa sprzedaży pradu.
- Taryfy: informacje o taryfie całodobowej G11, dwustrefowej G12 oraz taryfie C11 dla firm, możliwość zmiany taryfy, jak odczytać licznik, sprawy rozliczeniowe,
- Rejestracja w eBOK-u (elektronicznym Biurze Obsługi Klienta), złożenie “Zgody na obciążenie rachunku” w ramach usługi Polecenie Zapłaty.
w Punktach Sprzedaży ENERGA:
- W Punktach Sprzedaży załatwisz następujące sprawy:
- Jak zostać klientem: Potrzebne dokumenty, zawarcie umowy i możliwość jej rozwiązania, oferty dla firm. Sprawdź jak powinna wyglądać umowa sprzedaży prądu.
- Taryfy: informacje o cenniku i grupach taryfowych (taryfa całodobowa G11, taryfa dwustrefowa G12, taryfa dla firm C11), zmiana taryfy, sposoby rozliczenia i płatności, reklamacja dotycząca rozliczeń.
- Sprawy związane z licznikiem: jak odczytać licznik, założenie licznika, przepisanie licznika na nowego odbiorce.
w Punktach Partnerskich ENERGA:
- W Punktach Partnerskich załatwisz następujące sprawy:
- Jak zostać klientem: Potrzebne dokumenty, podpisanie umowy, rozwiązanie umowy, oferty dla firm, aktywacja usług rozliczeniowych rzeczywistych i pre-paid,
- Taryfy: informacje o taryfach (całodobowa G11, dwustrefowa G12, C11 dla małych firm), możliwość zmiany taryfy, rozliczenia i możliwe sposoby płatności, informacje o reklamacjach dotyczących rozliczeń.
- Licznik: jak odczytać licznik, założenie nowego licznika po zakończeniu procesu przyłączenia, przepisanie licznika na nowego odbiorce i ponowne założenie licznika. Sprawdź jak działa licznik energii elektrycznej oraz jak go odczytać. Sprawdź również informacje o licznikach przedpłatowych ENERGA i dowiedz się więcej o planowanej wymianie liczników energii elektrycznej na liczniki inteligentne w Polsce.
Czy wiesz ze mozesz zaoszczedzic do 30% na rachunku za energie zmieniajac sprzedawce pradu? Wypelnij formularz aby otrzymac tansza oferte pradu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:
Godziny otwarcia
Godziny otwarcia
Godziny otwarcia
ENERGA Punkt Partnerski Lidzbark Warmiński
ul. Piłsudskiego 5a/8, 11-100 Lidzbark Warmiński