Energa w mieście Kępno i okolicach

Kępno i okolicach

ENERGA jest dostawcą prądu na terenie miasta Kępno i okolicach

energa-logo Kępno i okolicach

Mieszkasz lub prowadzisz działalność w Kępnie lub w okolcznych miastach Bralin (63-640), Czastary (98-410), Doruchów (63-505), Galewice (98-405), Grabów nad Prosną (63-520), Perzów (63-642), Kobyla Góra (63-507), Ostrzeszów (63-500), Sokolniki (98-420) lub Wieruszów (98-400) i potrzebujesz załatwić sprawę z prądem? ENERGA jest Twoim Operatorem energii elektrycznej. Tu znajdziesz numery telefonu do infolini ENERGA, na pogotowie energetyczne oraz inne potrzebne Ci kontakty aby skutecznie załatwić Twoją sprawę związaną z energią elektryczną. Sprawdź również informacje o Grupie ENERGA oraz opinie użytkowników ENERGA.

polska-mapa-energetyczna Kępno i okolicachENERGA jest dostawcą prądu na terenie miasta Kępno i na terenie okolic.

Czy wiesz że możesz zaoszczędzić do 30% na rachunku za energię zmieniając sprzedawcę prądu? Wypełnij formularz aby otrzymać tańszą ofertę prądu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:

Ceny prądu w ofercie firmy ENERGA w Kępnie i w okolicach

Sprawdź ceny sprzedaży prądu firmy ENERGA

Zadzwoń z Kępna lub z okolic do Biura Obsługi Klienta ENERGA na numer telefonu: (+48) 555 555 555

Godziny otwarcia: od pon. do piątku 07:00-22:00

Infolinia dla telefonów stacjonarnych i komórkowych. Koszt połączenia według stawek operatora. Będą Ci potrzebne Twój numer PESEL oraz Twój numer Klienta. Dzwoniąc do infolinii ENERGA otrtzymasz następujące informacje:

  • Jak zostać klientem: przyłączenia do sieci energii elektrycznej i wyłączenia, podpisanie umowy sprzedaży prądu oraz umowy kompleksowej (sprzedaż + dostawa prądu), rozwiązanie umowy, zmiana danych osobowych u sprzedawcy prądu ENERGA (numer telefonu, adres e-mail czy adres korespondencyjny). Sprawdź jak powinna wyglądać umowa sprzedaży energii elektrycznej.
  • Konto eBOK (elektroniczne biuro obsługi klienta): otwieranie konta, pomoc w obsłudze oraz w logowaniu na eBOK,
  • Taryfy: cennik, informacje o taryfach i możliwość zmiany taryfy. Sprawdź dostępne taryfy energii elektrycznej w Polsce.
  • Faktury, rachunki, płatność: informacje o saldzie, wyjaśnienie faktury, błąd na fakturze, informacje, terminy płatności.

Wejdź na Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) www.ebok.energa.pl:

Załatw następujące sprawy nie wychodząc z domu:

  • sprawy codzienne: zmiana danych osobowych (numer telefonu, adres, email, adres korespondencyjny) w bazie danych ENERGA, informacje o zużyciu prądu, jak doładować licznik przedpłatowy, jak odczytać licznik, sprawdź faktury, terminy płatności oraz sprawdź saldo na rachunku, ceny, taryfy i możliwość zmiany taryfy, pobierz dokumenty, formularze oraz szablony umów. Znajdziesz na naszej stronie dodatkowe informacje o licznikach przedpłatowych, jak odczytać licznik energii elektrycznej oraz informacje o zmianie sprzedawcy prądu w naszej sekcji często zadawane pytania.
  • aktywacja usług internetowych: aktywacja eFaktury (faktury elektroniczne), aktywuj opcje darmowego powiadomienia SMS-em lub mailem o wystawieniu faktury, zbliżającym się terminie płatności faktury i zaksięgowaniu opłaty za prąd.

Numer telefonu na Infolinię dla klientów indywidualnych z zaległościami w płatności:

(+48) 555 555 599

Wyślij skan dowodu wpłaty po spłacie zadłużenia na adres mailowy: [email protected]

Numer telefonu na infolinię operatora ENERGA:

(+48) 801 404 404 (Godziny otwarcia: od pon. do piątku 08:00-16:00)

Zadzwoń na infolinię Operatora ENERGA jeżeli chcesz przyłączyć się do sieci lub w zakresie umowy dystrybucyjnej.

Telefon Alarmowy: 991

Numer alarmowy: zgłoś awarię, dowiedz się o planowanych wyłączeniach energii elektrycznej pod numerem pogotowia energetycznego (+48) 991 (dostępny 24 godziny/ 7 dni w tygodniu)

Adres siedziby grupy ENERGA z siedzibą w Gdańsku

Al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk
Kontakt/Infolinia: (+48) 555 555 555

Dowiedz się gdzie znajduje się najbliższy oddział Biura Obsługi Klienta (BOK) ENERGA:

  • W Biurze Obsługi Klienta ENERGA załatwisz następujące sprawy:
  • Jak zostać klientem: przyłączenie i wyłączenie, zawarcie lub rozwiązanie umowy sprzedaży, dostawy prądu lub kompleksowej.
  • Taryfy: informacje o taryfach, możliwość zmiany taryfy, jak odczytać licznik, sprawy rozliczeniowe. Sprawdź jakie są dostępne taryfy dla domu idla firm.
  • Dostęp do urządzeń elektronicznych: rejestracja w eBOK-u (elektronicznym Biurze Obsługi Klienta), złożenie “Zgody na obciążenie rachunku” w ramach usługi Polecenie Zapłaty.

Punkty Sprzedaży ENERGA:

  • W Punktach Sprzedaży ENERGA załatwisz następujące sprawy:
  • Sprawy codzienne: Jak zostać klientem i potrzebne dokumenty, zawarcie umowy i możliwość jej rozwiązania, oferty dla firm. Sprawdź informacje o umowach oraz o zmianie sprzedawcy prądu w naszej sekcji Często Zadawane Pytania.
  • Taryfy: informacje o cenniku i grupach taryfowych (G11, G12, C11), zmiana taryfy, sposoby rozliczenia i płatności, jak składać reklamację dotyczącą rozliczeń,
  • Sprawy związane z licznikiem: jak odczytać licznik, założenie licznika, przepisanie licznika na nowego odbiorce.

Punkty Partnerskie ENERGA:

  • W Punktach Partnerskich ENERGA załatwisz następujące sprawy:
  • Sprawy codzienne: jak zostać klientem, jak zawrzeć umowę i jakie są potrzebne dokumenty, podpisanie umowy, rozwiązanie umowy, oferty dla firm, aktywacja usług rozliczeniowych rzeczywistych i pre-paid,
  • Taryfy: informacje o cenniku i taryfach (G11, G12, C11), możliwość zmiany taryfy, rozliczenia i możliwe sposoby płatności, informacje o reklamacjach dotyczące rozliczeń,
  • Licznik: jak odczytać licznik, założenie nowego licznika po zakończeniu procesu przyłączenia, przepisanie licznika na nowego odbiorce i ponowne założenie licznika. Sprawdź informacje o licznikach przedpłatowych oraz o planowanej w Polsce wymianie liczników energii elektrycznej na liczniki inteligentne.

Czy wiesz ze mozesz zaoszczedzic do 30% na rachunku za energie zmieniajac sprzedawce pradu? Wypelnij formularz aby otrzymac tansza oferte pradu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:


Odległość: 1.8 km

ENERGA Salon Sprzedaży Kępno

ul. Poznańska 7a/2, 63-600 Kępno

+48 55 555 55 55

Godziny otwarcia

Pon: 07:00 - 15:00
Wt: 07:00 - 15:00
Śr: 07:00 - 15:00
Czw: 07:00 - 15:00
Pt: 07:00 - 15:00
Odległość: 43 km

Godziny otwarcia

Pon: 07:00 - 15:00
Wt: 07:00 - 15:00
Śr: 07:00 - 15:00
Czw: 07:00 - 15:00
Pt: 07:00 - 15:00
Odległość: 54.4 km

ENERGA Salon Sprzedaży Kalisz

ul. Zamkowa 8, 62-800 Kalisz

Godziny otwarcia

Pon: 07:00 - 15:00
Wt: 07:00 - 15:00
Śr: 07:00 - 15:00
Czw: 07:00 - 15:00
Pt: 07:00 - 15:00
Odległość: 60.2 km

Godziny otwarcia

Pon: 07:00 - 15:00
Wt: 07:00 - 15:00
Śr: 07:00 - 15:00
Czw: 07:00 - 15:00
Pt: 07:00 - 15:00
Odległość: 84.6 km

ENERGA Salon Sprzedaży Jarocin

ul. Poznańska 3A, 63-200 Jarocin

+48 55 555 55 55

Godziny otwarcia

Pon: 07:00 - 15:00
Wt: 07:00 - 15:00
Śr: 07:00 - 15:00
Czw: 07:00 - 15:00
Pt: 07:00 - 15:00
Odległość: 89.4 km

ENERGA Salon Sprzedaży Turek

ul. 3 Maja 2, 62-700 Turek

Godziny otwarcia

Pon: 07:00 - 15:00
Wt: 07:00 - 15:00
Śr: 07:00 - 15:00
Czw: 07:00 - 15:00
Pt: 07:00 - 15:00
Odległość: 105.5 km

ENERGA Salon Sprzedaży Konin

Plac Wolności 2, 62-500 Konin

+48 555 555 555

Godziny otwarcia

Pon: 07:00 - 15:00
Wt: 07:00 - 15:00
Śr: 07:00 - 15:00
Czw: 07:00 - 15:00
Pt: 07:00 - 15:00
Odległość: 108.5 km

ENERGA Punkt Sprzedaży Konin

ul. Paderewskiego 8, 62-510 Konin (Centrum Handlowe "Galeria nad Jeziorem")

55 555 55 55

[email protected]

Godziny otwarcia

Pon: 07:00 - 15:00
Wt: 07:00 - 15:00
Śr: 07:00 - 15:00
Czw: 07:00 - 15:00
Pt: 07:00 - 15:00
Odległość: 111.8 km

ENERGA Salon Sprzedaży Koło

ul. Toruńska 59, 62-600 Koło

+48 555 555 555

Godziny otwarcia

Pon: 07:00 - 15:00
Wt: 07:00 - 15:00
Śr: 07:00 - 15:00
Czw: 07:00 - 15:00
Pt: 07:00 - 15:00

Taryfy dla biznesu

Taryfy dla firmy

Sprawdź inne taryfy!

Sprawdź operatora

Lokalizacja:
-
Operator: -
Zapytaj o ofertę