ENERGA jest dostawcą prądu na terenie miasta Słupca i okolicach
Mieszkasz lub prowadzisz działalność w Słupcy lub w okolicznych miejscowościach Kleczew (62-541), Lądek (62-404), Orchowo (62-436), Ostrowite (62-402), Powidz (62-436), Strzałkowo (62-420) lub Zagórów (62-410)? ENERGA jest Operatorem energii elektrycznej na terenie Słupcy. Tu znajdziesz numery telefonu do infolini ENERGA, na pogotowie energetyczne oraz inne potrzebne Ci kontakty aby skutecznie załatwić Twoją sprawę związaną z energią elektryczną. Sprawdź również informacje o Grupie ENERGA oraz opinie użytkowników ENERGA.
ENERGA jest dostawcą prądu na terenie miasta Słupca.
Czy wiesz że możesz zaoszczędzić do 30% na rachunku za energię zmieniając sprzedawcę prądu? Wypełnij formularz aby otrzymać tańszą ofertę prądu dla Ciebie lub dla Twojej firmy:
Spis treści artykułu
Sprawdź cennik sprzedawcy prądu ENERGA w Słupcy
Sprawdź ceny sprzedaży prądu firmy ENERGA
Zadzwoń ze Słupcy do Biura Obsługi Klienta ENERGA na numer telefonu: (+48) 555 555 555
Godziny otwarcia: od pon. do piątku 07:00-22:00
Infolinia dla telefonów stacjonarnych i komórkowych. Koszt połączenia według stawek operatora. Będą Ci potrzebne Twój numer PESEL oraz Twój numer Klienta. Dzwoniąc do infolinii ENERGA otrtzymasz następujące informacje:
- Jak zostać klientem: przyłączenia do sieci energii elektrycznej i wyłączenia, podpisanie umowy sprzedaży prądu oraz umowy kompleksowej (sprzedaż + dostawa prądu), rozwiązanie umowy, zmiana danych osobowych u sprzedawcy prądu ENERGA (numer telefonu, adres e-mail czy adres korespondencyjny). Sprawdź jak powinna wyglądać umowa sprzedaży energii elektrycznej.
- Konto eBOK (elektroniczne biuro obsługi klienta): otwieranie konta, pomoc w obsłudze oraz w logowaniu na eBOK,
- Taryfy: cennik, informacje o taryfach i możliwość zmiany taryfy. Sprawdź dostępne taryfy energii elektrycznej w Polsce.
- Faktury, rachunki, płatność: informacje o saldzie, wyjaśnienie faktury, błąd na fakturze, informacje, terminy płatności.
Wejdź na Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) www.ebok.energa.pl:
Załatw następujące sprawy nie wychodząc z domu:
- sprawy codzienne: zmiana danych osobowych (numer telefonu, adres, email, adres korespondencyjny) w bazie danych ENERGA, informacje o zużyciu prądu, jak doładować licznik przedpłatowy, jak odczytać licznik, sprawdź faktury, terminy płatności oraz sprawdź saldo na rachunku, ceny, taryfy i możliwość zmiany taryfy, pobierz dokumenty, formularze oraz szablony umów. Znajdziesz na naszej stronie dodatkowe informacje o licznikach przedpłatowych, jak odczytać licznik energii elektrycznej oraz informacje o zmianie sprzedawcy prądu w naszej sekcji często zadawane pytania.
- aktywacja usług internetowych: aktywacja eFaktury (faktury elektroniczne), aktywuj opcje darmowego powiadomienia SMS-em lub mailem o wystawieniu faktury, zbliżającym się terminie płatności faktury i zaksięgowaniu opłaty za prąd.
Numer telefonu do Infolinii dla klientów indywidualnych z zaległościami w płatności:
(+48) 555 555 599
Wyślij skan dowodu wpłaty po spłacie zadłużenia na adres mailowy: [email protected]
Numer telefonu do infolinii operatora ENERGA:
(+48) 801 404 404 (Godziny otwarcia: od pon. do piątku 08:00-16:00)
Zadzwoń do infolinii Operatora ENERGA jeżeli chcesz przyłączyć się do sieci lub w zakresie umowy dystrybucyjnej.
Telefon Alarmowy: 991
Numer alarmowy: zgłoś awarię, dowiedz się o planowanych wyłączeniach energii elektrycznej pod numerem pogotowia energetycznego (+48) 991 (dostępny 24 godziny/ 7 dni w tygodniu)
Adres siedziby grupy ENERGA z siedzibą w Gdańsku
Al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk
Kontakt/Infolinia: (+48) 555 555 555
Dowiedz się gdzie znajduje się najbliższy oddział Biura Obsługi Klienta (BOK) ENERGA:
- W Biurze Obsługi Klienta ENERGA załatwisz następujące sprawy:
- Jak zostać klientem: przyłączenie i wyłączenie, zawarcie lub rozwiązanie umowy sprzedaży, dostawy prądu lub kompleksowej.
- Taryfy: informacje o taryfach, możliwość zmiany taryfy, jak odczytać licznik, sprawy rozliczeniowe. Sprawdź jakie są dostępne taryfy dla domu idla firm.
- Dostęp do urządzeń elektronicznych: rejestracja w eBOK-u (elektronicznym Biurze Obsługi Klienta), złożenie “Zgody na obciążenie rachunku” w ramach usługi Polecenie Zapłaty.
Punkty Sprzedaży ENERGA:
- W Punktach Sprzedaży ENERGA załatwisz następujące sprawy:
- Sprawy codzienne: Jak zostać klientem i potrzebne dokumenty, zawarcie umowy i możliwość jej rozwiązania, oferty dla firm. Sprawdź informacje o umowach oraz o zmianie sprzedawcy prądu w naszej sekcji Często Zadawane Pytania.
- Taryfy: informacje o cenniku i grupach taryfowych (G11, G12, C11), zmiana taryfy, sposoby rozliczenia i płatności, jak składać reklamację dotyczącą rozliczeń,
- Sprawy związane z licznikiem: jak odczytać licznik, założenie licznika, przepisanie licznika na nowego odbiorce.
Punkty Partnerskie ENERGA:
- W Punktach Partnerskich ENERGA załatwisz następujące sprawy:
- Sprawy codzienne: jak zostać klientem, jak zawrzeć umowę i jakie są potrzebne dokumenty, podpisanie umowy, rozwiązanie umowy, oferty dla firm, aktywacja usług rozliczeniowych rzeczywistych i pre-paid,
- Taryfy: informacje o cenniku i taryfach (G11, G12, C11), możliwość zmiany taryfy, rozliczenia i możliwe sposoby płatności, informacje o reklamacjach dotyczące rozliczeń,
- Licznik: jak odczytać licznik, założenie nowego licznika po zakończeniu procesu przyłączenia, przepisanie licznika na nowego odbiorce i ponowne założenie licznika. Sprawdź informacje o licznikach przedpłatowych oraz o planowanej w Polsce wymianie liczników energii elektrycznej na liczniki inteligentne.
Biura Obsługi Klienta w pobliżu Słupcy: